Sunday, April 10, 2011

アメリカ 5日目 我 更新できず

1950's STAN'S SAINTS Car Club Jacket SAN DIEGO
Sold ありがとうございました。

1950's Red & Neck White Pile Fabric Pullover Shirts
Sold ありがとうございました。

Early 1960's Fake Fur Shawl Collar Black Wool Jacket (Dead Stock)
Sold ありがとうございました。                                                                                                                                                          
1950's Black-Orange-White Small Check & Black-Orange Stripe
Cotton Knit Polo Shirts
Sold ありがとうございました。

1950's Gray-Brown & Black-Dark Brown Stripe Big Shawl Collar Concealment Snap Button Pharaou Coat
Sold ありがとうございました。

                   
昨日は再度の更新が途絶えてしまい、深くお詫び申し上げます。

今宵は後程、心して本日分のご紹介をさせて頂きます。

No comments:

Post a Comment