Wednesday, February 6, 2013

アメリカ 4日目 燃えよ剣。

Late 1940's Lee Khaki Twill Work Shirts ( Dead Stock )
Sold ありがとうございました。

Late 1970's Lee Black Twill Jacket ( Dead Stock )
Sold ありがとうございました。

Early 1950's Lee Rider Denim Western Shirts ( Dead Stock )
Sold ありがとうございました。

1970's Lee Dark Brown Cotton Suede Jacket ( Dead Stock )
Sold ありがとうございました。

Late 1940's Lee Black Chambrey Shirts ( Dead Stock )
Sold ありがとうございました。
                      

No comments:

Post a Comment