Sunday, August 11, 2013

アメリカ 7日目 一日の重みを思う。


1950's CALIFORNIAN Bright Gray Pharaou  Coat
Sold ありがとうございました。

1940's Longress Brand Navy Blue Double Button Wool Coat
Sold ありがとうございました。


1950's PACIFIC TRAIL Dark Brown & White Nep Pharaou Cort
Sold ありがとうございました。

Late 1950's Powr House Black & Pocket-Cuffs-Elbow Leather
Wool Jacket
Sold ありがとうございました。


1950's CALIFORNIAN Bright Brown Pharaou Coat
Sold ありがとうございました。 
                                                                   

No comments:

Post a Comment