Monday, August 12, 2013

アメリカ 8日目 静かに斥候を終えて。


Late 1950's JAPAN Made
Red Velveteen Souvenir
Jacket
" THULE GREENLAND "
( Dead Stock )
Sold ありがとうございました。

Early 1960's Old Kentucky
Denim Painter Pants
( Dead Stock )
Sold ありがとうございました。

1940's No Brand Sky Blue
Vat Dyed Work Shirts
( Dead Stock )
Sold ありがとうございました。

Late 1950's Black Cotton
Twill Lunch Pants
( Dead Stock )
Sold ありがとうございました。


1950's Atomic Print &
Bolero Type Two-Piece
Cotton Dress
( Dead Stock )
Sold ありがとうございました。                                              

No comments:

Post a Comment