Wednesday, December 5, 2018

アメリカ 2日目 有意義な時の流れ。





1950's Dark Brown & White
Various Atomic Design Print
Rayon Shirts
( Dead Stock )
Sold ありがとうございました。





1950's SUNSET HOUSE
ELVIS PRESLEY Model
Italian Collar Camel
Corduroy Jacket
Sold ありがとうございました。



Early 1950's Spider Wed
& Butterfly Print Rayon
Cravat Necktie
Sold ありがとうございました。









1950's Black & White-Red
Lattice Check Western
Wool Jacket
Sold ありがとうございました。





1950's Bright Gray & Front
Gray & Pink-Bright Gray
Big Argyle Print Pullover
Rayon Shirts
( Dead Stock )
Sold ありがとうございました。

No comments:

Post a Comment