Friday, December 7, 2018

アメリカ 4日目 大雨なれど良好なり。











1950's Leopard Pattern Lace-Up
Pullover Flannel Shirts
Sold ありがとうございました。





1950's SUNSET HOUSE
ELVIS PRESLEY Model
Italian Collar Dark Camel
Corduroy Jacket
Sold ありがとうございました。



Early 1950's Leopard Pattern
Acetate Rayon Necktie
Sold ありがとうございました。







1950's More Rayon & Cotton
Cloth of Red & Black Nep &
Breast Changes-Pocket-Cuff
Black Nubuck & Black Lattice
Stitch Rock'n Roll Blouson
Sold ありがとうございました。





Late 1950's Front Black & White
Cow Fake Fur Panel Black
Rayon Shirts
Sold ありがとうございました。

No comments:

Post a Comment