Thursday, February 7, 2019

アメリカ 3日目 黒地の誘惑。













Mid 1950's WINDWARD
Black Nylon Satin
Motorcycle Jacket
Sold ありがとうございました。



Late 1950's Black Reversible
Rayon Blouson
( Dead Stock )
Sold ありがとうございました。



Mid 1950's Black Double Cuff
Rock'n Roll Acetate Rayon 
Shirts
( Dead Stock )
Sold ありがとうございました。





Mid 1950's Black & White Fleck
Nep Wool Tailored Jacket
Sold ありがとうございました。





Mid 1950's Black & White Fleck
Nep Wool Tailored Slacks
Sold ありがとうございました。

Mid 1950's Black & White Fleck
Nep Wool Tailored Suit Set
Suit Set Sold Out 
     ありがとうございました。

No comments:

Post a Comment