Sunday, April 13, 2014

アメリカ 6日目 健気な女性兵士。


Mid 1950's White &
Pink Candy Stripe
More Silk Cotton
One-Piece Dress
( Dead Stock )
Sold ありがとうございました。

Early 1950's Multi Border
Canvas Slip-on Shoes
( Dead Stock )
Sold ありがとうございました。


Late 1950's Black &
Brown-Ocher Check
Cotton One-Piece Dress
( Dead Stock )
Sold ありがとうございました。

Mid 1950's Black
Wedge Sole Sandals
( Dead Stock )
Sold ありがとうございました。


Late 1950's Red-Black-White
Block Check & Sky Blue-
Yellowish Green Stripe
Cotton One-Piece Dress
( Dead Stock )
Sold ありがとうございました。

Early 1950's Floral &
Bamboo Design
Cotton Bolero Jacket
Sold ありがとうございました。

Early 1960's Leopard Print
Summer Sweater
( Dead Stock )
Sold ありがとうございました。


Mid 1950's Blue &
Red-Green-Yellow
Check Cotton
One-Piece Dress
( Dead Stock )
Sold ありがとうございました。
                         

No comments:

Post a Comment