Monday, April 14, 2014

アメリカ 7日目 胸に刻む戦闘歩兵記章。


1950's Puritan Black & Pink
Border Two-Tone Rock'n Roll
Cotton Knit Polo Shirts
Sold ありがとうございました。


Late 1950's Dark Brown
Punching Mesh Style
Urethane Sole Shoes
( Dead Stock )
Sold ありがとうございました。

1950's Silky Looks Gray & Front
Black-White Stripe & Black-White
Chain Style Embroidered Border
Silk Cotton Shirts
Sold ありがとうございました。



上 2pr Late 1970's Lee Black
Cotton FRISCO JEENS
with Suspender Button
( Dead Stock )
下 2pr Late 1970's Lee Black
Cotton FRISCO JEENS
( Dead Stock )
上 1pr Sold ありがとうございました。
下 1pr Sold ありがとうございました。
上 1pr Sold ありがとうございました。
下 1pr Sold ありがとうございました。


1960's BOSTONIAN Black
Leather Sole Vamp
Moccasin Shoes
( Dead Stock )
Sold ありがとうございました。

Early 1960's Red & White
Border T-Shirts
Sold ありがとうございました。
                          

No comments:

Post a Comment