Wednesday, April 4, 2018

アメリカ 2日目 錨を下ろし停泊地は良好。





1950's Big Anchor Print
Pile Knit Shirts
Sold ありがとうございました。







1950's Pique Type Stripe Weave
Black Cotton Blouson
( Dead Stock )
Sold ありがとうございました。





1950's Garden Black & White
Stripe T-Shirts
Sold ありがとうございました。







Late 1950's Black & Front
White & Black Cow Fake Fur
Panel Lower Pocket Rayon Shirts
( Dead Stock )
Sold ありがとうございました。





1950's Mystic Shrine Shriners
Print T-Shirts
Sold ありがとうございました。

No comments:

Post a Comment