Thursday, April 5, 2018

アメリカ 3日目 元兵士としての宿命。





2pc VIETNAM WAR Early 1970's
U.S.Military OG-109 Crew Neck
OD 3 Each Pack T-Shirts
( Dead Stock )
2pc Sold Out 
  ありがとうございました。



6pc Early 1940's U.S.NAVY N-3
Cotton Poplin Lightweight Shirts
( Dead Stock )
1pc Sold 
  ありがとうございました。
1pc Sold 
  ありがとうございました。
1pc Sold 
  ありがとうございました。
1pc Sold 
  ありがとうございました。
1pc Sold 
  ありがとうございました。
1pc Sold
      ありがとうございました。

6pc Sold Out
      ありがとうございました。





VIETNAM WAR Late 1960's
U.S.Military OKINAWA Made
by CISO Japanese Pattern
Tiger Stripe Short Visor
Jungle Boonie Hat
( Dead Stock )
Sold ありがとうございました。





5pc VIETNAM WAR Late 1960's
U.S.Military OG-109 Crew Neck
OD T-Shirts
( Dead Stock )
1pc Sold 
  ありがとうございました。
1pc Sold 
  ありがとうございました。
1pc Sold 
  ありがとうございました。
1pc Sold  
  ありがとうございました。
1pc Sold 
  ありがとうございました。



2pc VIETNAM WAR Early 1970's
U.S.Military M-65 More Cotton
Nylon Parka
( Dead Stock )
1pc Sold 
  ありがとうございました。
1pc Sold
  ありがとうございました。

2pc Sold Out
      ありがとうございました。





5pc After VIETNAM WAR
Mid 1970's U.S.Military
OG-109 Crew Neck OD
3 Each Pack T-Shirts
( Dead Stock )
1pc Sold 
  ありがとうございました。
1pc Sold 
  ありがとうございました。
1pc Sold 
  ありがとうございました。
1pc Sold 
  ありがとうございました。

No comments:

Post a Comment