Friday, April 6, 2018

アメリカ 4日目 心地良い風に吹かれて。



1950's Wolf Guy Print
Rayon Necktie
( Dead Stock )
Sold ありがとうございました。






1950's Black & White Fleck Nep
& Pocket White Piping Rock'n Roll
Rayon shirts
Sold ありがとうございました。





Late 1950's Black & Front
Black-Dark Brown-Orange
Border Collarless Pullover
Rayon Shirts
Sold ありがとうございました。





1950's Beige & Cloth of White
Border Nep Beige Hand Stitch
Rayon Shirts
( Dead Stock )
Sold ありがとうございました。



1950's Spider Web Print
Rayon Necktie
( Dead Stock )
Sold ありがとうございました。

No comments:

Post a Comment